Reiki er Japansk og betyder Universel livsenergi.
Reiki Healing er en unik behandlingsform, der samtitidig med sin gode virkning er en behagelig smertefri behandlingsmetode. Reiki healer disharmoniske tilstande i krop og sind, og lindrer fysiske & psykisk træthed, smerter og spændinger, afslapper en stresset overfyldt hjerne og giver indre uro, som derfor stimulerer de kognitive evner.

Er særligt velegnet ved angst, depresion og stress. Reiki Healing kanaliserer livsenergi der kan hjælpe til, at aktivere kroppens naturlige evne til, at skabe balance i krop,sind og åns. Kan roligt anvendes sammen med anden behandlingform, og velegnet ved kroniske lidelser, muskel spændinger/smerter, ved tristhed, krise, sorg, genopbygening efter alvorlig sygdom, samt i forbindelse med personlig udvikling. Reiki Healing har ingen birvirkninger.
Det er ikke noget tilfælde, at en Healings metode som REIKI er blevet genopfundet og bragt til fornyet anvendelse i vor tid. For erkendelsen af den kendsgerning, at livets dybere indsigter udgør et modstykke til den ensidige udvikling af videnskab og teknologi, har frembragt en ny interesse for netop disse sandheder.

Reiki virker ved, at den univeselle livsenergi strømmer gennem Reiki healerens hænder og direkte ind i klientens krop.
De fleste REIKI modtagere vil ofte mærke varme/kulde strømninger forskellige steder på kroppen. De fleste begynder at slappe af under behandlingen, og mange døser lidt hen - det har ingen betydening for REIKI`s virkning.

Hver enkelt person reagerer forskelligt på REIKI, eftersom den virker der hvor modtagerens behov er størst. Den mest almindelige oplevelse under behandlingen er fornemmelsen af indre fred og afslapning, ofte kombineret med en behagelig følelse af tryghed og af, at være omsluttet af en fin skal af energi.

Reiki energi er en Holistisk behandling. REIKI kan ikke forklares ud fra vores naturlige terapeutiske forestillings områder. Når en person modtager REIKI modtages der universel energi gennem  Healerens hænder, som på denne måde opmuntrer kroppens og sindets naturlige selvhelbredende energier. Hver behandling afsluttes med afbalancering af din aura.
Gennem Reiki healing opleves der mange gode resultater ved mange kendte livstils sygdomme og lidelser. Ved angst, stress og kroniske smerter er det en kæmpe gave, at REIKI healing udover den behandlende virkning også givver omsorg, velvære og er fuldstændig smertefri. REIKI healing er unikt til både børn, voksne og til dyr.

Sådan foregår en Reiki Healing

Reiki Healing foregår ved, at du ligger fuldt påklædt på en briks. Vigtigt at du ligger godt med evt. støtte under knæ og nakke, og med et dejligt tæppe over, inden healingen starter. Der spilles blid musik i baggrunden. Reiki Healing virker uanset om man tror på det eller ej. Det er vigtigt at drikke godt med vand efter hver behandling.
REIKI fjern Healing
Fjern-healing REIKI healing har ikke nogen begrænsning

REIKI healings energien har ingen begrænsning på afstand, og derfor anvendes REIKI i stor stil til FJERNHEALING, f.eks. hvor afstanden til klinikken er for stor, når man er på ferie, inden eksamen, ved sengeliggende sygdom, ved dårligt vejr, til opfølgende behandling, til børn hvor de kan være hjemme i eget hjem, samt til dyr, som ligeså kan være hjemme under healingen.

Reiki Healing er f.eks. godt ved:

- Dårligt immunforsvar                                    - Sorg og svigt
  - Udrensning                                                      - Angst, depression

- Kredsløbsproblemer                                      - Følelsesmæssige belastninger
  - Vædskeophobning                                         - Udmattet og psykisk træthed

- Kroniske sygdomme                                     - Hyperaktiv & ADHD
  - Mave/tarmproblemer                                   - Psykiske spændinger
  - Bihule-lidelser                                                - Lindring og overskud ved akut krise

- Lindring af smerter                                       - Styrke ved alvorlig sygdom
  - Fyskisk anspændhed                                    - Psykisk betingede smerter i kroppen
  - Hormonale problemer                                 - Psykisk betinget søvnløshed

- Kæbe, nakke & skulder smerter                  - Skaber balance i krop, sind og ånd

Praktiske råd

Ved kroniske og/eller følelsesmæssige tilstande, vil det være fordelsagtigt, at modtage Reiki med kort interval mellen behandlingerne over en

2 -3 ugers periode.

Du vil da kunne benytte et tilbud om 5 behandlinger, hvor du får den 5. behandling gratis.

Ring hvis du har spørgsmål
og /eller tildsbestilling

tlf. 2275 9419