Terapi der hjælper dig videre

Gennem Terapi & Coach kan du lindre din indre smerte, blive hørt og blive bevidst om dig selv, samt opnå forståelse og indsigt i dine reaktionesmønstre. Du vil blive bevidst om din måde at være på i familien og i sociale samenhænge, samtigdig behandle evt. social angst. Terapien er årsagsbehandling kontra symptombehandling

Terapi indbefatter samtale og bearbejning af følelsesmæssige problemer og/eller ændringer af uhensigtsmæssige reaktionsmønstre. Formålet er at opnå indsigt i sig selv og finde svar der føles oprigtige for en selv. Der tales om den aktuelle situation du står i, eller om den stress du kan være ramt af, om tanker og følelser. I samtalen finder du frem til hvilken læring og løsninger der føles rigtig for dig.

Terapi anvendes også når du gerne vil opnå et større selvværd og mod. Samt ved sukker afhængighed, ved spiseforstyrrelser, mobning og sorg bearbejdning. Du kan også anvende teraåi til hjælp til personlig & spirituel udvikling.

I Samtale Coach forløbet tilbydes og personlig guidet meditation/ visualisering, som anses for en "genvjes-terapi, især i arbejdet med et højere selvvær og selvopfattelse.

Her i klinikken tilbydes også terapi og pædagoggisk rådgivning til børn og forældre ved skilsmisse, dine/mine børn, problmer i børnehave/skole, hyperaktivitet, ADHD

Ring til Inge
på tlf. 2275 9419