REIKI - Chakra Healing

Afbalancering, rensning og Healing af chakra

I forbindelse med krop, sind og åmds trivsel og balance er det naturligt at anvende REIKI healingsenergien til ar abebejde med Chakra. REIKI Healing og Chakra hører under det Holistiske behandlingssystem. Her ser man på Chakraene som kroppens energicentre, der har betydning for vores velbefindende, både fysisk, psykisk of spirituelt. Her behandles de 7 hovedchakra som er placeret som "roterende" hjul langs kroppens lodrette midterlinje. Chakra hjulene kan være blokeret eller være overstimuleret, som følge at skavanker sygdomme, stress, medicin og psykiske problemer.

REIKI rensning, healing og afbalancering genopretter den oprindelige tilastand og fjerner evt. blokeringer og derved komme tilbage til en mere velfungerende fysisk og psykisk tilstand.

Chakra kan anvendes alene som behandling og/eller andvendes som supplement til anden behandling. Anden behandling boostes ekstra når også Chakraene afbalanceres.

Chakra systemet stammer bl.a. fra det indiske medicinske system AYUVEDA,
og er også en del af Hinduisme og Buddhisme.

REIKI Healing

REiKI Chakra Healing
bruges med godt resultat ved

- Stress
   - Styrker personlig udvikling

Velegnet til børn
og velegnet til Fjern Healing

Forhør nærmere på tlf. nr.

22759419