Zoneterapi - en trylleformular til børn

Se dit barn opleve en blid og smerterfri behandling.

Oplev glæden ved, at dit barns trivsel og glæde bliver forøget.

Uddannet Pædagog og FDZ Zoneterapeut Inge Dixon

velkommen

Zoneterapi er en af de mest populære
Alternative behandlingsformer,
som behandler årsagen - fremfor kun symptomet

Zoneterapi til børn er en kærlig og blid behandlingsform, uden bivirkninger.
Både baby, små og store børn har glæde af zoneterapi og reagerer godt på behandlingerne. Zoneterapi er en smertefri behandlingsform, som genopretter ubalancer i kroppen. Første besøg starter med en konsultation, med en snak om problemet og hvor jeg har fokus på at opbygge tillid og tryghed for barnet.

I barnets tempo starter jeg zoneterapi behandlingen op, og ret hurtigt opdager barnet at det det er rart, det er afslappende, og nogle falder i søvn. Da børn er meget modtagelige, mærker man ofte en hurtigt effekt af behandlingen. Børnene bliver meget hurtige glade for zoneterapien til stor glæde for mor og far.

Zoneterapi behandlingen følges samtidig op med en snak og rådgivning

Generelt for børn trivsel og robusthed overfor sygdomme, hænger sammen med fordøjelses systemet. Ubalance i mave/tarm, tarmflora og blodsukker, nedsætter let immunforsvaret, og kan derfor være med til at barnet let bliver forkølet, bronkitis, øreproblemer, forstoppelse/diarre igen og igen.
Det gør ondt på os forældre, når børnene er syge, derfor er det en glæde at kunne tilbyde Holistisk behandling til, at genoprette ubalancer, og rådgivning om hvad man kan gøre selv derhjemme i hverdagen.
Man må naturligvis ikke vælge lægen fra, man kan udmærket anvende det bedste fra begge verdener.

Mange nyfødte børn har problemer med kolik. Ofte spiser de lidt, har luft i tarmene, forstoppelse, smerte og uro, mens andre har smerter fra bevægeapparatet efter fødslen.
Mange små børn har problemer med bronkitis, astma, øreproblemer, træg mave/for løs mave, forkølelser og maveonde. Det gør, at de ofte er trætte, "morsyge" og uoplagte.

Børn i børnehave og skole kan hvis de mistrives, oplever stress, mobning, lavt selvværd mv. udvise fysiske symptomer som søvnløshed, manglende appetit, trøstespisning, irritabel adfærd,  hovedpine og mavepine, hyperaktiv, eller have indlæringsproblemer. Zoneterapi er anvendelig til genopretning af disse ubalancer, samtidig med, at vi arbejder med årsagen til problemet.

Store børn/unge Kan også have ovenstående problemer. Samtidig sker der en masse med barnets hormoner, der kan påvirke barnet/ den unge. Det kan f.eks. være acne, migræne, menstruationssmerter og præmenstruelle problemer, irritabel adfærd, indadvendt adfærd, spiseforstyrrelser. Zoneterapi sammen med pædagogisk rådgivning, har en stor gavnlig effekt på dette.

Zoneterapi til dit barn:
  • Baby kolik
  • Forstoppelse
  • Ørebørn
  • Bronkitis/astma
  • Immunforsvar
  • Eksem
  • Mad intolerance
  • Allergi
  • Mave/ tarm
  • Høfeber
  • Hovedpine
  • Mavepine
  • Lavt blodsukker
  • Kronisk sygdom
  • Dårlig trivsel
Linda:
Fik succes med zoneterapi
til sin lille datter
"Første gang jeg kom til Inge, havde jeg min dybt forpint 7 uger gamle datter på armen.

Sundhedsplejersken og egen læge havde ikke formået at hjælpe hendes mavesmerter. Ved hjælp af kostråd og 4 zoneterapi sessioner er min lille datter nu glad og rolig. Inge får mine varmeste anbefalinger."
Reference

velkommen
        Tilbage til forsiden                     Zoneterapi til gravide