Zoneterapi - når den sunde balance skal genoprettes

Zoneterapi genopretter, giver styrke og energi

Zoneterapi er en Holistisk behandlingsform, hvor man med en speciel trykstimulering på fødderne kan stimulere kroppens eget selvhelbredende system.
Fødderne er et slags landkort over hele kroppen - både hjerne, organer, hormonsystem, lymfesystem, kredsløbssystem, muskler mv.

Ved Zoneterapiens trykstimulering påvirkes bla. kroppens meridianbane system, der skaber balance i kroppens energi Flow.

Zoneterapi ophæver blokeringer og stagnation i krop og sind, og kan målrettet stimulere en bestemt del i kroppen, hvor der er smerter, skavanker og sygdom.
Behandlingen giver samtidig afslapning og forøget velvære.

Zoneterapi hjælper bl.a. mange med forstoppelse, migræne, hormonale problemer, højt blodtryk, lavt og ustabilt blodsukker, træthed, mentalt manglende overskud, søvnløshed, spændinger, piskesmeld og kroniske sygdomme.

Gennem rigtigt mange år har jeg hjulpet 1000 vis af mennesker med, at få lindring og/eller helbredlelse af skavanker og/eller sygdom. Det har og er stadig en kæmpe berigelse at have lært denne Holistiske verden og heri Zoneterapien at kende, med dens helt andelledes behandlingsform og indsigt i det enkelte menneske. Jeg oplever, at det Holistiske menneksesyn i høj grad respekerer det enkelte menneske i behandlingen. Det betyder i praksis, at en sygdom kan vise sig forskelligt fra person til person,  at der forkuseres på årsagsbehandling, samt at det fysiske og psykiske hænger er uadskillelige.

Zoneterapi er godt for
  • Hovedpine / migræne
  • Hormonale ubalancer
  • Maveproblmer
  • Forstoppelse/diarrè
  • Gigt & Fibromyalgi
  • Spændinger & mserter
  • Kredsløbsproblemer
  • Ferilitetsproblemer
  • Vædske-ophobninger
  • Overgangsalder
  • Søvnløshed
  • Udrensning
  • Forebyggelse & velvære
22759419

Hovedpine og/eller migræne følger meridianbanerne, som er et vigtigt redskab til,
at belyse hvilken behandling den enekelte skal have.

Se mere om migræne
________________________________________________________________________________________________________________________________________

Zoneterapi til gravide                Zoneterapi til børn