Samtaleterapi  & Coach
- til dig og din familie -

Forløsning og bearbejdning af din indre smerter

Hænger du med hovedet  ? så er du ikke alene.
Livet er indimellem  svært og uanset hvilket kaos, sorg eller krise du befinder dig i, kan vi gøre noget ved det. Vores liv kan pludselig ændre sig fra lykke til kaos. Vi kan have haft så mange destruktive oplevelser i vores liv, at bægeret pludseligt flyder over, og man orker bare ikke mere. Det er helt menneskeligt, og rammer os alle mere eller mindre på livets vej. Samtidig har vi ikke i opvæksten lært, at håndtere konflkikter og kaos. At komme igennem det, og ud på den anden side medfører som regel en stor portion selvværd og en læring/erfaring, som man nu ikke ville undvære.

Samtaleterapi/coach er forløsende og igangsættende til at bearbejde eller ændre tingenes tilstand og til en god sundhed og livsstil.
Jeg anvender kognitive metoder og energipsykologi i forløbet, som giver en helheds- og årsagsbehandlende effekt.

Samtaleterapi/coach er en dialogform, hvor din situation sættes i perspektiv med fokus på afklaring, forandringer og løsninger.
Dette har en ”trøstende effekt”, giver håb, mod og klarhed, samt virker afstressende på krop og sind. Samtaleterapi kan også anvendes, som værktøj ved bevidst i personlig udvikling.

I behandlingssituationer, hvor du ikke selv husker årsagen til dine problemer eller destruktive mønstres, tilbydes du
Regression, hvor du guides tilbage i dit liv for at finde det der triggede det hele i gang. Giver ofte en aha oplevelse og er en slags "genvejsterapi".

Tllbage til forsiden

Terapi ved
  • Akutte situationer: f.eks. afskedigelse på jobbet, utroskab, sygdom m.v.
  • Præstations angst, ved eksamen, jobsamtale
  • Du er syg, eller en af dine kære er syge.
  • Dit liv føles som en kamp.
  • Ensomhed – ikke kan tiltrække den eneste ene.
  • Skilsmisse, parforholdsproblemer, dele- børn.
  • Svigt, sorg, bitterhed eller vrede der ikke vil læges.
  • Stress, kronisk sygdom, kroniske smerter.
  • Mobning, dårlig trivlsel
  • Overspisning/tvangsspisning
  • Blokeringer i din personlige udvikling.
  • Lavt selvværd, usikkerhed
  • Angst, usikkerhed, bekymringer