Der ligger stress bag mange lidelser

Der ligger stress bag mange lidelser.

Den moderne tid vi lever i, med samfundets krav om højt tempo, store krav og en stor mængde informationer i medier, tv og sociale medier skaber ofte uro og førbekymringer, der nærer endnu mere stress.
Stress i kroppen med til at skaber inflammation, og sænker vores imunforsvar. Humøret påvirkes i negativ grad og erstatter hjemmelavet sund mad med hurtig mad tilsat sukker, konserveringsmidler m.m.
Antallet af børn og voksne med hovedpine, søvnproblemer, fordøjelsesbesvær, kroniske smerter og inflammationsygdomme stiger.

Hvis vi ikke sørger for at få sund mad med gode næringsstoffer, kobler fra til at samle nye kræfter, så kan det påvirke kroppen dårligt, men også psykisk. Mange har kronisk angst, mange er psykisk trætte og mange går rundt og er triste uden at vide hvorfor. Når vi har kronisk stress i kroppen, nedsætter det de gode hormoner der er med til gøre os glade og have psykisk overskud.

Og faktisk er det ikke så svært at gøre noget ved, hvis man selv vil. Det skaber ret gode forandringer at modtage NADA behandlinger, der har en gavnlig effekt på at få langtidsstress hormonet i bedre balance, og dermed give plads til de gode hormoner igen. Samtidig skal tarmfloraen genopbygges og der skal sættes ind med den kost der passer til den enkelte person.
Alt i alt giver det ofte hurtige mærkbare forandringer.

Behandlingen gavner alle syg eller ikke syg. Det kan også sagtens være sammen med anden lægefaglig behandling.

Så er du klar til at få det bedre, så er jeg også klar til at hjælpe dig.