NADA behandling

Certifiseret NADA behandler
Nnvelkommen

NADA  non-verbal behandling - med øreakupunktur

En genopretningsmodel baseret på øre-akupunktur

Non-verbal  NADA behandling anvendes af dem som ikke har behov for anden behandling i klinikken samtidig. NADA anvendes også som supplement til f.eks. psykolog behandling.  Behandlingen tager 45 min hvor du ligger helt yforstyrret på en briks med nåle i ørerne, og med afspændende musik i bagrunden.

En unik behandling når det hele er for meget, ved akut og kronisk stress, angst, depression, kroniske smerter, træt og overbebyrdet, søvnløshed m.m

Behandlingen er meget effektiv som supplement til behandling af afhængighed, depressionm angst og indre spændinger.

Nogle anvender også Non-verbal behandling i forbindelse med anden sygdom for at opnå  indre ro, og afspænding af musklerne, der kan være med til at lindre smerter, og kramper.

Studerende anvender NADA ved eksamens læsning og op til eksamen, for præstations angst samt for, at styrke koncentration, hukommelse og for indre afspænding.

Ikke mindst anvendes Non-verbal NADA ved afhængighed fra Cola, energidrikke, nikotin, sukker, alkohol , mobiltelefon, spil, mv.
På Rigshospitalet tilbydes gravide kvinder NADA behandling for rygestop.

NADA behandling kan ikke helbrede din tilstand/sygdom, men den kan skabe bedre balance i krop og sind.

NADA beh. til børn med ADHD anvendes specielle Magnet -akukugler.

Gode erfaringer med NADA ved:

• Stress og udbrændthed
  • Eksamensangst
  • Mareridt og søvnløshed
  • Post traumatisk stress
  • Angst og angstanfald
  • Tristhed & Depression
  • Muskelsmerter
  • ADHD & Hyperaktivitet
  • Sensitiv adfærd
  • Irritabel adfærd
  • Krise og Sorg
  • fysisk uro & Psykisk uro
  • Svedtendens
  • Afhængighed & Abstinenser
  • Suplement til anden behandling.
  • Stress ved/efter sygdom
  • Afspænding af muskler v. f.eks. Fibromyalgi